neděle 25. ledna 2015

Vlasová katastrofa: Prodloužení levnými "vlasy" z Číny

Krásnou neděli všem,

dneska jsem vyštrachala "vlasy", které mi zbyly po prodlužování a řekla jsem si, že je na čase seznámit vás s největší vlasovou katastrofou, které se mi přihodila.

Je to asi 3 roky zpátky, kdy jsem poprvé uvažovala o prodloužení vlasů, ale bylo mi líto jít do salonu a dát tolik peněz, když nevím, jestli bych s tím vůbec vydržela. Řekla jsem si tedy, že si pořídím vlasy asijské, které sice méně vydrží, ale s frekvencí toho, jak obnovuji účes, barvu a délku, pro mě byly 3 měsíce celkem přijatelná doba. V Asii se dají sehnat 2 typy vlasů: 
Asijské vlasy, které mají jinou strukturu, jsou rovné a proti těm našim hrubší.
Vlasy evropského typu, které jsou chemicky ztenčené, aby vypadaly jako ty naše a často jsou vydávány za vlasy evropské. Jsou napuštěny silikony, aby byly hladké a lesklé.
Oba typy vlasů musí být odbarveny, protože Asiatky mají vlasy hodně tmavé.

Brouzdala jsem tedy po internetu, kde bych našla svoje "zkušební vlasy" a narazila jsem na e-bay. Hodně prodejců z číny tam prodávalo vlasy za cca 500,- (to už mi mělo připadat divné a měla jsem od toho dát ruce pryč) a téměř všichni prodejci měli veliké množství pozitivních recenzí. Řekla jsem si tedy, že to zkusím a jedny si objednala. Když vlasy konečně přišly, těšila jsem se, až budu mít krásné, 50 centimetrů dlouhé vlasy. Na dotek působily, že jsou opravdu jemné a kvalitní. Zavolala jsem tedy své kamarádce/kadeřnici, jestli by mi vlasy nandala.




Když jsem měla vlasy nandané, zjistila jsem, že mi 100 padesátigramových pramenů nestačí (kdybych se tak koukla na net, kde to všude píšou), takže spoustu spojů a vlasy byly hodně řídké - ve volném překladu: Hlava samej plast a vlasy nikde. Kamarádka mi tedy nabídla, že mi vlasy prostříhá, aby přechod mezi vlasy mými a těmi prodlouženými nebyl velký. A tak se i stalo. Rovnou jsme se dohodly, že objednám další a ona mi je tam pak donasadí. Teď už vím, že většinou se dávají pramínky gramové, menší (lehčí) maximálně tam, kde by spoje mohly být vidět.


Zatím jsem je nechala obarvit a začala jsem nacházet ve vlasech černé a bílé vlasy. Po barvení žačaly být opravdu hrubé a barva na nich vydržela jen do umytí (Přitom psali, jak se dají barvit a odbarvovat). A já na ně patlala tuny kondicionérů a olejíčků a nic nepomáhalo. Hned druhý den mě začaly vlasy na krku a ve výstřihu hodně svědit. A do večera jsem byla na míste, kde se mě dotýkaly vlasy, úplně osypaná - výstřih, záda, krk a tváře. Ještě jeden den jsem to zkusila a nosila drdol, ale hlava mě tak svědila, že jsem volala kamarádce, ať mi tu hrůzu sundá (Teď jak to píšu, tak mě všechno zase svědí, když si na to vzpomenu). Moc to nešlo, protože spoje byly nové a tím pádem hodně pevné. Ani nevím,jestli to vůbec byl keratin.

Sice se mi ulevilo, ale zase jsem spatřila tu hrůzu, kterou napáchalo přílišné prostříhání vlasů, byla jsem jak oškubaná slepice (ani jedna z nás nepočítala s tím, že budem po třech dnech sundavat). Na fotkách můžete vidět vlevo prodloužené vlasy a v pravo oškubané vlasy.

 

(omluvte kvalitu fotek, ale jsou ještě ze starého mobilu a lepší bohužel nemám)

Sundané vlasy jsem nechala kamarádce, ať si s nimi dělá co chce, že je už nechci ani vidět. Když jsem za ní po nějaké době zašla, řekla mi, že je zkoušela odbarvit. Vlasy zesvětlaly do nějaké neurčité zrzavo-hnědo-oranžové barvy. Odbarvovala je prý 4x po 45 minutách. Vedle toho měla krásné, skoro bílé blond vlasy, které v tom odbarvovači byly zhruba 20 minut. To mě ještě více utvrdilo v tom, že to snad ani vlasy nebyly.



Mezitím mi domů přišla další várka vlasů, kterou jsem měla chuť prostě vyhodit, ale nechala jsem si je a teď je po dlouhé době vytáhla a napsala o nich článek. Na podobné 0,5 gramové vlasy, ovázanými zlatými gumičkami jsem narazila mimo e-bay i na aukru, kde se taky prodávají za docela přijatelné ceny, myslím si ale, že si jen prodejci přihodili něco k ceně, ale nakupovali na stejném místě jako já.

I po takové době by mě zajímalo, jestli to opravdu jsou vlasy a co mohlo způsobit tu vyrážku, kterou jsem si rozškrábala skoro do krve. Berte tento článek jako upozornění a pokud se pro prodloužení rozhodnete, kupte si vlasy někde, kde budete zaručeně vědět, odkud pochází. Sice mě tahle sranda vyšla na 1000 Kč, což není zas taková ztráta, ale už jsem narazila na hodně holek, co někde nechaly mnohem více za podobné šunty.

Vlasy jsem měla prodloužené celkem dvakrát, ale zjistila jsem, že to asi není nic pro mě. Pořád slintám nad fotkami holek, co jsou po prodloužení a moc se mi to líbí, ale nesnesu ve vlasech ty spoje.

 A co vy? Máte také zkušenosti se špatným prodloužením? Necháváte si prodlužovat vlasy? A jaký máte názor na prodlužování? Všechno mě zajímá, tak pište do komentářů svoje zážitky a názory :).



Nezapomeňte, na probíhající GIVEAWAY, která končí dnes v 18:00


34 komentářů:

  1. Před chvílí jsem psala komentář, ale nozebrazil se, tak znova :)
    Ahoj,
    já mám s prodlužováním jen pozitivní zkušenost. Mám už 4 měsíce středoevropské pannenské vlasy a jsou super. Jako moje vlastní. Chodím k Dlouhovlasce a jsem max spokojená.
    Díky za super blog, našla jsem zde spostu inspirace v péči :)
    Sabina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za pochvalu. Dlouhovlásku už dlouhou dobu sleduju a slintám nad prodlužkama, která dělala, je vidět, že si s tím opravdu pohrají. Jednu dobu jsem měla zahuštěné vlasy normálně a ne těmito šunty, ale za tu dobu, co jsem je měla na hlavě jsem si nemohla vůbec zvyknout na spoje a chybělo mi pořádné prohrábnutí vlasů, takže zkouším nechat narůst :).

      Vymazat
  2. Tomu bych ani na začátku nedůvěřovala, asi bych si radši fakt připlatila v salónu, i když bych asi do prodlužování vlasů nidky nešla - nevím , moc se mi to nelíbí :/ Ale ta vyrážka a svědění, to mě vážně překvapilo.. Jinak svoje vlasy máš hezké, ty krátké ti sedí, ale samozřejmě záleží na tobě.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem fakt pitomá, hodně mě ovlivnily ty pozitivní recenze. Děkuji za pochvalu vlasů (těch není nikdy dost :D), ale snažím se je nechat narůst, abych prodloužení už nepotřebovala, co jsem "vysadila" žehličku na vlasy, tak se mi to docela daří. :)

      Vymazat
  3. Až se mi tajil dech když jsem tuhle story četla, já bych se teda asi zbláznila a obrečela to! Hlavně mě překvapila ta vyrážka ... ale zase co čekat od asijců, velké poučení pro všechny, díky že si se podělila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to obrečela několikrát. Jak šly spoje špatně sundat, tak mi to dost vlasů vytrhávalo + to prostříhání a k tomu mám na obličeji a ve výstřihu hodně citlivou pleť...no už nikdy víc! Mám poučení pro příště a snad na tenhle článek narazí někdo, kdo se bude rozhodovat, jestli si je objedná :).

      Vymazat
  4. Ja som mala tiez na hlave podobne spoje. A podobne som si ich kupila na skusku. Koli dlzke 65 cm som nechcela vyhodit kopu penazi ak ma z toho bude boliet hlava a pojdu hned dole a mala som aj taku rysavu farbu s ktorou to bolo komplikovane. Hoci mna predajkina okamzite upozornila ze tieto vlasy vydrzia max 6 mesiacov, poinformovala ma o povode vlasov ale zas za taku cenu clovek ani nic ine necaka a ja som to ani nechcela na dlho.
    Hned po nadpojeni mi kadernicka preriedila moje vlasy lebo hoci som mala 130 pramienkov boli predlzene vlasy na pohlad riedke oproti mojim.
    Na vlasy som si kupila kozmetiku priamo v salone a boli v pohode. Hoci po umyti uz neboli tak leskle ale ziskali prirodzeny vzhlad. Lebo ked boli potiahnute silikonom boli leskle az moc :-) Vtipne bolo, ze som si po case zacala pripadat ako so svojimi vlasmi. Z predlzka aj z mojich prirodzenych vlasov stale padali vlasy :-) cim som postupne mala na hlave stale menej vlasov... u mna sa nastastie vyrazka neobjavila ale ako som sa obavala bolela ma z tej vahy ( hoci malej ) hlava.
    Po 3 mesiacoch isli vlasy dole.Vdaka tomu ze som si ich splietala do vrkocov stale vyzerali bohate ale ked som ich vydela pred sebou bolo to uz len par chlpov.
    Najhorsie bolo odpajanie. Hoci na hlavu nie som moc citliva toto ma bolelo. Spoje vzdy po kontakte s vodou zmakli. Ja som ich oddelovala tak to bolo v poho ale ked mi ich chcela kadernicka odpojit nesli stvrdnut a ropucit. Zostavali makke az gumovite ako zuvacka. Nakoniec som si musela doma dokladne umyt hlavu a a zbytky "keratinu" dokladne a bolestne vycesat.
    Moja skusenost s takymito vlasmi zatial skoncila, a uz by som chcela len kvalitu. Max pouzitie takychto vlasov len ako melir ale aj to len na par kusoch..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za zajímavý, i když také smutný zážitek. Tyto vlasy mi šly také opravdu špatně sundat. Měla jsem pak ještě prohuštěné vlasy, které už mi nakeratinovala kamarádka (kadeřnice) a ty jsem si sundala sama doma pomocí kombinaček...bylo to stokrát lepší a méně bolestivé :)

      Zážitek ze sundavání je zde.

      Vymazat
  5. Ahoj, já mám clip in vlasy, natrvalo bych si vlasy nenechala prodloužit, asi by mi to lezlo na nervy. Vlasy mám od Petrylovelyhair a jsem velmi spokojená. Takže dlouhou a hustou hřívu si udělám za pár minut :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také o clip in vlasech přemýšlím, jen si asi budu muset na čas odpustit trošku té kosmetiky. Ty spoje mi hodně vadí, nejvíc mě štvalo, že si nemůžu pořádně prohrábnout vlasy

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...