neděle 12. dubna 2015

Vyhlášení vítězky Dove Oxygen Moisture

Tak je to tady! Od 21. března sbíráte body a já se konečně dopočítala  finálních čísel. V článku se dozvíte, kdo vyhrál řadu Dove Oxygen Moisture. A navíc se také dozvíte (jsem prostě měkota), kdo vyhrál Dove Oxygen Moisture šampon a kondicionér :D. Než začneme, tak vám řeknu, za co jsem přidělovala body.
Tohle už znáte:
1) Tip na objem vlasů nejlepší komentář +5 bodů
2) Sledování blogu na  Facebooku +2 body
3) Sdílení GA+1 bod
 
Mona, Janka a Lucka dostaly ještě bonusové body za věrnost, ale i přesto, že je měly, určitě se dalo vyhrát.

 Tajné bodování:
4) Komentář u článku +1 bod
5) Odpověď na můj komentář +2 body (mám vždycky hroznou radost, když se někdo vrátí a odpoví mi :)

Začala bych nejlepším komentářem, protože ten byl za nejvíc bodů. Nakonec se mi jich líbilo tolik, že jsem se rozhodla vybrat jich 5 a seřadit od toho, co se mi líbil nejvíc. Jako odbornou porotu jsem si přibrala kamarádku Dominiku, aby byl výběr objektivnější.

5. místo (1 bod) - Kate
Protože byl úplně podrobný a opravdu bylo detailně popsáno, co pro objem dělá :).

4. místo (2 body) - Janka Bianka

Protože v tom úplně vidím sebe :D

3. místo (3 body) - Lucitta Růžičková
 
 Protože přece používá můj trýček :D!!!

2. místo (4 body) - Notes personnelles

Protože se jedná o silně metodicky zpracovaný harmonogram, který mě dost pobavil :)

1. místo (5 bodů) - Klára Odehnalová
 
Protože ta představa je hrozně vtipná a její komentář mě hodně rozesmál.

Tak, body za komentáře máme. Teď se můžeme podívat na to, kolik jste získaly bodů. K tomu mi dopomohl můj oblíbený Excel.

 

V tabulce vidíte, že nejvíce bodů měla Mona (notes personnelles), která získává celou řadu Dove Oxygen Moisture (šampon, kondicionér, maska) a hned za ní Lucka (lucieruzickova), která dostane šampon a kondicionér. Pošlete mi holky na mail hairocd@gmail.com adresu, ať vám můžu poslat výhru.

Všem, které se zúčastnili moc děkuju, že čtete můj blog a můžete se těšit na příští Giveaway, která bude ještě do konce tohoto měsíce.

13 komentářů:

  1. ďakujeeeeeeeeeem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aj ked som nevyhrala, velmi sa mi paci tento sposob :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Moc mě to těší. Neboj, bude další :)

      Vymazat
  3. Já jsem tak hrozně moc šťastná! :) Poprvé jsem vyhrála giveaway ;) Navíc jsem nikdy tenhle šampón společně s kondicionérem nezkoušela, proto se na ně už moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že zrovna u mě to byla premiéra :)

      Vymazat

  4. Welcome to the Best writer Review, Here you can get the best All Assignment Help reviews sites. We strongly urge you to check our entire website once and we will assure you will find this review website very useful. Our hard work will be rewarded if students like you will appreciate our effort and spread the message about this site with your class-fellows and friends.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak je to tady! Od 21. března sbíráte body a já se konečně dopočítala finálních čísel. V článku se dozvíte, kdo vyhrál řadu Dove Oxygen Moisture. A navíc se také dozvíte (jsem prostě měkota), kdo vyhrál Dove Oxygen Moisture šampon a kondicionér :D. Než začneme, tak vám řeknu, za co jsem přidělovala body.
    bed sheet , bridal bed sheet set , bed sheet , nishat bed sheets , bedspreads , comforter sets , razai set , sofa covers , cushion covers , fleece blankets

    OdpovědětVymazat
  6. I have used it and I liked it very much. Has been useful for my hair. You should also try it once. This article covers valid street, location/area, city and zip code and this article is on the subject Fake Address Generator Canada. It is only necessary to generate it, regardless of whether you actually live there or not.

    OdpovědětVymazat
  7. I trully appretiate your work and tips given by you is helpful to me. I will share this information with my family & friends. This is a great website, keep the positive reviews coming. pay for assignment writing This is a great inspiring .I am pretty much pleased with your good work. You put really very helpful information. I am looking to reading your next post. !!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...